بازاریابی شبکه ای

akbar

بازاریابی شبکه ای

     هركس در زندگي خود ايده آل هايي دارد كه براي رسيدن به آن تلاش مي كند ، خونه خوب ماشين خوب ، تفريح خوب و 0000 در واقع من مي خوام به شما يك راه ميان بر نشان بدم تا شما سريعتر به ايده آل هاي زندگي تون برسين . اما راه ميان بر به اين معني نيست كه مسافتي طي نشود بلكه مسافت طي مي شود اما مسافت كمتري نسبت به مسيرهاي ديگر است و شما زودتر به هدفتان مي رسد  . خوب اين راه ميان بر Net work marketing است . تا حالا باNet work marketing آشنايي داشتيد ؟

  البته Net work marketing  چيز جديدي نيست ، حدود 50 سال در جهان فعاليت مي شود با پيشرفت اينترنت بصورت يك صنعت درآمده و پيش بيني مي شود تا سال 2010 نيمي از تجارت جهان را اشغال كند . تاكنون 3000 شركت در جهان در حال فعاليت از راه Network هستند و درآمدي كه اين شركت ها در سال 2005 داشتند حدود 8000000 دلار بوده كه 5 برابر درآمد نفتي كشور ما است .

  فرض مي كنيد يك جنسي در كارخانه توليد مي شود ( با خودكار كارخانه را نشان دهيد )‌ اين جنس تا بياد بدست خريدار برسد بايد از واسطه هاي تجاري زيادي عبور كند ( واسطه ها را نشان دهيد ) عمده فروش ، فروشنده منطقه اي ، فروشنده محلي ، مغازه دار ، خريدار . خوب پس يك درصد هنگفتي 80% روي قيمت اوليه جنس 20% اضافه خواهد شد و ما يك افزايش قيمت كاذب داريم ( 80% )‌ كه هم ما ضرر مي كنيم و هم كارخانه Net work marketing در واقع اومده جنس را به طور مستقيم از كارخانه به خريدار رسانده ( با خودكار نشان بده ) و واسطه ها را حذف كرده ( با خودكار واسطه ها را خط بزن ) و در واقع اون 80% افزايش قيمت را بين كارخانه و مشتري تقسيم كرده .  خوب يكي از اين شركت هايي كه در حال فعاليت است Gold mine international است.  گلدماين اينترنشنال با نام تجاري GMI كه مخفف Gold mine international است   ( با خودكار ) آدرس ، تلفن  فاكس ، و مشخصات بانكي وب سايت و emil شركت است  و اين شركت نروژي است .  اين شركت در آبان 82 وارد ايران شد و از ارديبهشت 83 فعاليت خود را شروع كرد و تقريبا” يكسال است كه در حال فعاليت مي باشد پس بكر و تازه بودن اين سيستم يكي از دلايلي بود كه خودم هم وارد اين سيستم شدم مثلا” مثل گلدكوئست نيست كه 4 سال در حال فعاليت است و اشباع شده  اين هم برگه ثبت شركت كه شماره ثبت روي آن درج شده . اين شركت در سال 2000 در نروژ تأسيس شده . 

.

.

.

.

ارسال نظر